Op reis

20 december 2012 - Arnhem, Nederland

Beste lezers,

Na vijf maanden werken is voor mij eindelijk de tijd aangebroken om een half jaar ultieme vrijheid te beleven op weg naar India en terug. Morgen, op 21 december, vertrek ik naar Wenen met de trein, van waaruit ik de schoonheden van Oost-Europa hoop te ontdekken.

Groetjes,

Robin

1. Lex en Marijke:
    20 december 2012
    Beste Robin,
    Mooi dat het nu zover is: morgen vertrek je!
    Je hebt de tijd genomen, het geld verdiend én het lef om deze fantastische reis te maken. In je eentje, maar hopelijk ontmoet je onderweg heel veel fijne mensen tijdens je verblijven of om mee op te trekken.
    Wij wensen je een heel goede reis vol mooie belevenissen en ontmoetingen toe. En een behouden terugkeer. Wij kijken uit naar je berichten. Pas goed op jezelf en zet hem op!
  2. Hannie:
    20 december 2012
    Spannende vertrekdatum: volgens sommigen (Mayakalender...) de laatste werelddag, maar voor jou het begin van een nieuwe, goed voorbereide levens-/reiservaring. Een heel goede reis, succes met de feestdagen in Wenen, en alleen reizen + contact maken gaat je goed lukken, alle vertrouwen in. Goede ervaringen toegewenst!!
  3. Laura:
    22 december 2012
    Lieve Robin,
    Je bent gisteren vertrokken en ik hoop dat je goed aangekomen bent in Wenen!? :) Ligt er sneeuw?? Heb een ontzettend toffe tijd overal waar je dan ook heen gaat en tot over een aantal maanden!
    Liefs,
    Laura
  4. Je allerliefste zus:
    24 december 2012
    Haay Broeder!

Goeie reis gehad? Wilde je fijne kerstdagen wensen! Ik hoop voor je dat je omringt bent met andere leuke reizigers en dat het een witte kerst word op een kerstboom if you know what i mean ;-)

Love you! Groetjes van mij en Robby en Djadjé
  5. Jos:
    28 december 2012
    Robin! mooi dat je nu aan je reis begonnen bent. Waar zit je inmiddels? Hoe bevalt het om in je eentje op reis te zijn? Ik kijk uit naar je nieuwe verslag!